درباره ما

شرکت تکتا بازگانان برنا در سال ۱۳۹۰ با اتکا به تجارب مدیران موسس خود که در ۱۸ سال گذشته در بازار تلفن همراه در زمینه واردات، پخش و ارائه خدمات پس از فروش متناسب با نیاز مشتریان فعالیت نموده اند تاسیس گردید.

با توسعه چشمگیر و روز افزون فروش تلفن های همراه در بازار ایران ، نیاز به شرکت های توزیع کننده این محصول و همچنین ارائه خدمات پس از فروش که متعهدانه در جهت رضایتمندی مصرف کنندگان نهایی بکوشند بیش از پیش احساس می شود.امروزه کیفیت استاندارد کالا و ارائه خدمات پس از فروش در قالب استاندارهای هر بازار به عنوان حقوق مشتری و از مهمترین وظایف شرکتهای ارائه دهنده کالا محسوب می گردد.

مدیریت ارشد شرکت تکتا بازرگانان برنا (تکتا سرویس) برای اطمینان از تحقق کلیه الزامات کیفیت و رضایتمندی مشتریان در حوزه توزیع آسان و یکپارچه محصولات تحت ضمانت خود و ارائه بهترین خدمات پس از فروش برای مصرف کنندگان نهایی خود، نهایت تلاش خود را دستور کار قرار داده است.

لذا خط مشی نظام مدیریتی خود را با اهداف ذیل اعلام می نماید:

  • ارائه محصولات متنوع و با کیفیت و استاندارد در حوزه تلفن هراه و وسایل جانبی آن
  • افزایش رضایت مشتریان و پاسخگویی مناسب به انتقادات وشکایات آنها
  • افزایش میزان فروش خدمات و محصولات
  • گسترش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور
  • فراهم آوردن محیطی امن و کارآفرین جهت رشد و تعالی حرفه ای کارکنان و ارتقای سطح دانش آنان
ارسال به مدت 7 روز کاری
تضمین اصالت کالا
ارسال سریع و مطمئن
خدمات پس از فروش